Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi: MS Excel, PowerPoint
- Mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży logistycznej
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, dokładność, dociekliwość
- Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, inicjatywa i chęć samodzielnego działania
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządcze
- Kontrola, weryfikacja i uzgadnianie informacji finansowo – księgowych
- Udział w przygotowaniu rocznego budżetu i prognoz finansowych
- Monitoring realizacji budżetów, prognoz oraz analiza odchyleń
- Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi kontrolingowych
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w renomowanej firmie z branży logistycznej o szerokim wachlarzu usług oraz zasięgu międzynarodowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Wszelakie narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
- Pracę w nowoczesnej siedzibie firmy
- Benefity, imprezy integracyjne, przyjazną atmosferę