Kogo szukamy?

Kariera

Kierownik Oddziału w Częstochowie / logistyka kontraktowa - transport

Rozwój
Stabilność
Kariera
Bezpieczeństwo
Elastyczność

Twoje zadania:

  • Planowanie, koordynacja i nadzór nad codziennymi procesami logistycznymi;

  • Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, tworzenie grafików i planów urlopowych;

  • Monitorowanie jakości pracy i efektywności podległych pracowników;

  • Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i logistyki wewnętrznej;

  • Kontrola stanów magazynowych, zgodności dokumentacji oraz jakości towarów;

  • Kontakt z klientami, diagnozowanie potrzeb, nadzór nad realizacją zamówień;

  • Wsparcie działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów;

  • Współpraca z działami transportu i HR;

  • Nadzór techniczny nad infrastrukturą magazynową i sprzętem;

  • Weryfikacja dokumentacji HACCP, GMP/GHP.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze magazynowania i transportu;

  • Znajomość procesów operacyjnych (przyjęcia, wysyłki, kompletacja, dokumentacja, infrastruktura);

  • Uprawnienia UDT na wózki widłowe;

  • Dobra znajomość pakietu MS Office;

  • Umiejętność zarządzania zespołem – motywowania, inspirowania i rozwijania ludzi;

  • Samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;

  • Zorientowanie na cele i ciągłe doskonalenie procesów.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i wyników;

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • Realny wpływ na działanie i rozwój firmy;

  • Nowoczesne narzędzia pracy i pełne wsparcie zespołu;

  • Możliwość rozwoju zawodowego – pakiet szkoleń i ścieżki rozwoju;

  • Grupowe ubezpieczenie na życie.

Formularz aplikacyjny

Przeciągnij i upuść pliki do tego okna
Maksymalny rozmiar pliku: 5 MiB, Maksymalna liczba plików: 3, Dozwolone typy plików: doc, docx, ods, odt, pdf, xls, xlsx, txt
Powrót do listy